Sunday 7 April 2013

Burgundy Girl








 
"Sunday morning rain is falling"... Ah Ah not this time, I just had the Maroon 5 song in my head (I love it), apart from that it was a great weekend total relaxation for the busy weeks I am about to face, what better way than to spend it wearing a very cute little outfit. I am just loving burgundy.

"Sunday morning rain is falling"... Et ben pas cette fois, vous connaissez le morceaux de Maroon 5 je l'ai dans ma tete (J'aime). Mis a part c'etait un week-end de detente totale, je me prepare pour les semaines chargees que je vais bientot affronter. Quoi de mieux que de porter une jolie petite tenue toute mignonne. J'adore le bordeaux.

Bowler Wool Hat Urban Outfitters style Cooperative
Leather Biker Jacket Maje style Exitor Lie De Vin
Sleeveless Chain Print Dress Hearts & Bows
Suede Slippers Topshop style Kosy Burgundy

No comments:

Post a Comment